مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان بند رخت شوفاژی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع بند رختمرکز عرضه مستقیم بند رخت شوفاژی

در حال حاضر بند رخت یکی از وسایل های پر مصرف و نیز پر کاربرد در دکوراسیون خانه به شمار آمده که در انواع گوناگون با انوع برندها، مدل ها، طرح ها، جنس های مختلف و غیره از کاربرد زیادی در نوع خود برخوردار بوده که جهت خشک کردن انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. توزیع کنندگان بند رخت شوفاژی در تهران سعی کرده اند تا این محصول عمده را با بهترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار دهند که دارای اهمیت زیادی است.

 

معرفی انواع بند رخت

 

 

انواع مدل بند رخت برای خشک کردن انواع لباس ها را می توان به چند دسته مهم تقسیم نمود که عبارتنداز: بند رخت دیواری، ایستاده، چتری و آپارتمانی، بالکنی، یونیک شوفاژی و غیره که هر کدام به طور جداگانه در محیط های منزل به کار برده می شوند که از اهمیت خاص و نیز دارای خواص منحصر به فرد خود بوده که در خشک کردن لباس ها بسیار حائز اهمیت می باشند.

بند رخت در انواع مختلف در بازار یافت می شوند که یک نمونه از آن ها بند رخت یونیک می باشد که در نوع خود منحصر به فرد بوده و نیز جنس آن تمام استیل با برند معروف یونیک ساخت کشور چین و دارای مشتریان خاص خود و نیز از کاربرد زیادی برخوردار می باشد.

از ویژگی ها و خصوصیات بارز رخت آویز یونیک این است که این نوع رخت آویز به گونه ای طراحی شده که قابلیت باز و بسته شدن، کیفیت بالای آن، در تولید آن از جنس استیل مرغوب استفااده شده، ضد زنگ، مناسب برای حیاط و فضاهای آپارتمانی، قابل نصب سریع و آسان، تحمل لباس تا وزن 15 کیلو را دارد و از همه مهمتر در صورت عدم نیاز به خوبی می توان آن را جمع کرد.

یکی دیگر از انواع بند رخت های آپارتمانی، بند رخت بالکنی است که در انواع مدل ها و طرح های مختلف با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند که با توجه به فضای کوچک آپارتمان های امروزی بسیاری از مدل های رخت آویز لباس ایستاده و چتری قابلیت تاشو داشته و جمع می شوند.

مرکز عرضه مستقیم بند رخت شوفاژی

 

 

بند رخت شوفاژی یکی از محبوب ترین و نیز معروف ترین مدل از انواع بند رخت ها در ایران محسوب می شود که قابلیت حمل آسان داشته و نیز به آسانی بر روی شوفاژ نصب می شود.

تولید کنندگان سعی کرده اند تا انواع این نوع محصول عمده را با بهترین کیفیت از جنس های مختلف استیل، فلز، چوب و پلاستیک با بهترین نمونه کیفیت تولید و نیز به روش مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب در بازار عرضه نمایند که عرضه به این روش ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید