مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان میز اتو پایه کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای خرید میز اتو باید بدانیدروش های تهیه میز اتو پایه کوتاه

میز اتو پایه کوتاه، وسیله ای  بسیار عالی برای اتو کشیدن انواع لباس اعم از پیراهن، شلوار، کت و مانتو را فراهم می کند تا کاربران خانگی با بهترین حالت ممکن بتوانند از اتو استفاده کنند.

در ساخت این وسیله تلاش شده است که بهترین طراحی استفاده از اتو محیا گردد. به طوری که کاربر بر شرایط مسلط باشد و همزمان جایگاهی برای اتوی داغ که به لباس یا محیط آسیب نزند وجود داشته باشد. در ساخت آن بهترین مواد به کار رفته است. تخته مناسب، فوم مناسب اتو کشیدن، پایه های عالی که بصورت ضربدری قرار گرفته اند و …

تولیدکنندگان میز اتو پایه کوتاه

نکاتی برای خرید میز اتو باید بدانید

نکاتی برای خرید میز اتو باید بدانید میزهای اتو که شامل قطعات مختلفی روی آن می باشند شامل یک تخته با ضخامت تقریبی 5 سانتیمتر که معمولا طولی بین 1.2 تا 1.5 متر دارند و با مساحتی مانند ذوزنقه که از یک طرف عریض و از یک طرف کم عرض می باشند ساخته می شوند. بر روی این تخته لایه ای فیبر کم ضخامت قرار می گیرد تا به عنوان یک بالشتک زیر لباس قرار گیرد و کیفیت اتوی البسه بالا رود. و بر روی آن یک پارچه نخی نسبتا ضخیم و با کیفیتی مناسب و مقاوم نسبت به حرارت اتو قرار دارد. و در رنگهای مختلف و بسته به سلیقه مشتری انتخاب می شود. این تخته و ملزومات روی آن به پایه هایی متصل خواهند شد تا بشود هم از زمین فاصله بگیرد و هم شخص اتو کشنده تسلط کافی نسبت به عملیات اتو کشیدن داشته باشد.

علاوه بر موارد مذکور یک سری میز اتو نیز تولید می شود که شامل جک می باشند و کاربر به راحتی آن را بوسیله جک باز کرده و پایه ها به سرعت زیر آن قرار گرفته و شخص می تواند اتو کشیدن را شروع کند. به این زیر اتو ها، میز اتو جک دار می گویند.

از مواردی که هنگام خرید میز اتو بایستی دقت کرد این است که جنس تخته، فیبر روی آن که حتما بایستی نسبت به حرارت اتو مقاوم باشد و پس از مدتی اتو کشیدن منقبض و منبسط نشود و همچنین جنس پایه های آن که بایستی فلزی باشد دقت و توجه گردد. از دیگر موارد مورد توجه این است که انتهای پایه های فلزی حتما با جنسی نرم مانند پلاستیک برای جلوگیری از آسیب به فرش پوشیده شده باشد.

روش های تهیه میز اتو پایه کوتاه

روش های تهیه میز اتو پایه کوتاه میز اتو توسط این کارخانه که سایت وابسته به آن اشاره شده است ساخته می شود. این شرکت در زمینه ساخت ملزومات داخلی منزل که بر پایه فلز و استیل مقاوم می باشد فعالیت دارد و کالاهایی با کیفیت بسیار بالا تولید می کند، بنابراین این وسیله را که میز اتو جمع شو می باشد می توان از این سایت و بازارهای موازی با آن تهیه و خرید کرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید