مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار بند رخت فلزی برای صادرات به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

بند رخت یونیکخریدار بند رختانواع بند رخت آپارتمانیبند رخت تاشو
خرید بند رخت آپارتمانی

خریدار بند رخت فلزی معمولا شرکت های بزرگی هستند که برای صادرات به عراق و سایر کشورهای همسایه نیاز به محصولی با قیمت ارزان و کیفیت نسبتا متوسط دارند. همانطور که می دانید در این شرایط به دلیل افت ارزش پول ملی ایران صادرات بسیار پررونق شده و تمایل زیادی به آن وجود دارد.

بند رخت یونیک

یکی از برندهای معروف تولید کننده لوازم منزل در ایران یونیک است که توانسته خود را به عنوان یک مارک معروف در بازار جا بیندازد. از همین رو به جای تبلیغات سنگین حالا به راحتی از سودهای راحت خود استفاده می کند و مشتریان خواهان آن هستند.

البته از حق نگذریم گفته می شود برند یونیک تمام مواد اولیه خود را از ترکیه وارد می کند و کیفیت آن هم نسبتا مناسب است. اما مشکلی که در رابطه با آن وجود دارد این است که برای صادرات به عراق بیشتر خریداران به دنبال جنس ارزان هستند، اما یونیک قیمت بالاتری از سایر مارک ها ارائه می دهد.

خریدار بند رخت

خریدار بند رخت

تولیدکنندگان بند رخت همواره به دنبال فردی هستند که محصولاتشان را به صورت نقدی و با قیمت مناسب پیش خرید کند. به صورت کلی مشتری خوب که توان خرید ماهانه حداقل 3000 عدد بند رخت را داشته باشد نسبتا یک کارگاه تولیدی متوسط را جواب می دهد. اما سوال اصلی این است که این مشتری های خوب را از کجا می توان پیدا کرد؟

در صورتی که تولید کننده بند رخت هستید و حاضر به همکاری در مقیاس بالا برای صادرات به کشورهای همسایه هستید می توانید با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

خریدار بند رخت

انواع بند رخت آپارتمانی

بهتر از همه این است که یک تامین کننده همواره در انبار خود انواع بند رخت آپارتمانی را موجود داشته باشد تا در صورتی که یک مشتری با حجم کانتینر و ترانزیتی خواست محصول را سفارش دهد در اسرع وقت و سریعترین زمان ممکن بار آماده ارسال شود.

بند رخت استیل معمولا در ایران تولید کمتری دارد و هزینه آن هم بالاتر است و به همین دلیل انبار کردن آن به دلیل خواب سرمایه بیش از حد به صرفه نیست؛ اما بند رخت فلزی از قابلیت خوبی برای فروش به صورت گسترده برخوردار است و می تواند تمام هزینه ها را جبران کند.

خریدار بند رخت

بند رخت تاشو

مدل های جدید بند رخت که شامل دیواری و چتری می باشند همواره جذاب هستند و به خوبی می توانند با مدل های قدیمی تر رقابت کنند. اما بند رخت تاشو از قدیم وجود داشته و از محبوبیت بسیار بالایی بهره می برد. از آن جا که این روزها کمتر کسی در زمینه لوازم منزل به دنبال مد است و بیشتر به دنبال یک وسیله کار راه انداز هستند بهتر است از این مدل ها استفاده شود.

تولیدکنندگان بند رخت برای افزایش فروش خود می توانند با کارشناسان ما ارتباط بگیرند تا مشتریان عمده بند رخت را بشناسند و با آن ها کار کنند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید