مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان میز اتو پریزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع میز اتوراهنمای خرید میز اتو پریزدار

میز اتو پریزدار یک سطح صاف و باریک به طور کلی از آلومینیوم ساخته شده است که لباس روی آن قرار می گیرد. در انتها از یک تکیه گاه پلاستیکی تشکیل شده است که آهن هنگام گرم شدن و آماده شدن لباس بر روی آن قرار می گیرد. مجموعه ما یکی از برترین عرضه کنندگان میز اتو پریزدار می باشد.

عرضه کنندگان میز اتو پریزدار

آشنایی با انواع میز اتو

آشنایی با انواع میز اتو سه پایه فلزی. این یک ساختار با چهار پایه تاشو سفت و سخت است که در انتهای آن با بلوک های پلاستیکی به پایان رسیده است که از لغزش آن جلوگیری می کند. این از نظر ارتفاع قابل تنظیم است که بخشی از پایه به طور آزاد مقیاس شود و می تواند به یکی از قلاب های موجود در جدول زیر متصل شود. صفحه اتو در حالت تا شده. از جمله می توانید اهرم تنظیم ارتفاع و ساختار باز میز را برای اتو زدن با بخار مشاهده کنید. صفحه اتو از یک سطح صاف ، ساخته شده از تخته سه لا ، نئوپان یا فلز منبسط شده تشکیل شده است که با یک پوشش اتو پوشانده شده است. قفسه خود بر روی پایه آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ یا پلاستیک نصب شده است. در گذشته تخته های اتو کاملاً از چوب ساخته می شدند. صفحات اتو مدرن دارای یک سطح باز هستند به طوری که بخار تولید شده هنگام استفاده از اتو بخار می تواند از پایین آن خارج شود.

در یک طرف ، صفحات اتو مدرن مجهز به زیرکوب ، قفسه یا نگهدارنده هستند تا هنگام گرم شدن اتو ، یا اگر در هنگام اتو کشیدن باید آن را کنار بگذارید ، روی آن قرار دهید. ظروف بزرگتر برای سیستم های اتو یا مولد بخار مناسب هستند. افراد راست دست نگهدارنده را در سمت راست ، افراد چپ دست را در سمت چپ نگه می دارند ، زیرا آنها به طور کلی آهن را با دست چپ کار می کنند. نگهدارنده باید برای یک مولد بخار بزرگتر از آهن معمولی باشد. انتهای دیگر صفحه اتو دارای یک شکل گرد است که برای اتو کردن شانه های لباس مناسب است و سپس به دور آن می پیچد. روی قاب فلزی اهرمی وجود دارد که برای تنظیم ارتفاع کار استفاده می شود. در بعضی از انواع ، از همان اهرم برای جمع و قفل صفحه اتو استفاده می شود ، به طوری که صفحه اتو فضای کمتری را اشغال می کند. روی پاها معمولاً کلاهک های لاستیکی نصب می شود تا در هنگام اتوکشی یا ذخیره سازی تخته عوض نشود. درپوش ها همچنین برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کف در نظر گرفته شده اند.

راهنمای خرید میز اتو پریزدار

راهنمای خرید میز اتو پریزدار میز اتو یکی از کاربرد ترین وسایلی است که می توانید در منزل از آن استفاده کنید، میز اتو پایه کوتاه و میز اتو فلزی از انواع میز اتو هستند که در آن ها سعی شده کار شما به راحتی انجام شود. در این نوع میز اتو ها به کار و تجهیزاتی که شما نیاز دارید فکر شده است. فرصت را از دست ندهید و این محصولات را با بهترین کیفیت  و مناسب ترین قیمت فرصت را از دست ندهید. 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید