مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم بند رخت ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع بند رختتوزیع کنندگان انواع بند رخت ارزان

با آپارتمانی شدن خانه ها، استفاده از بند رخت جهت خشک کردن و چیدمان لباس ها بسیار افزایش پیدا کرد و روز به روز مدل های جدیدی از آن ساخته و وارد بازار گردید. مجموعه ما با فروش مستقیم بند رخت ارزان این فرصت را برای خریداران به خصوص خریداران عمده قرار داده است تا بتوانند با کمترین هزینه مدل های متنوعی از این اجناس را خریداری کنند و آنها را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

 

آشنایی با انواع بند رخت

امروزه بند رخت به یک وسیله بسیار پر کاربرد تبدیل شده است که در اکثر خانه ها می توان آن را مشاهده کرد. این وسیله که دارای انواع مختلفی است و در بازار به آن رخت آویز نیز گفته می شود، معمولا از دو جنس فلزی و پلاستیک فشرده تولید می گردد و دارای خطوطی است که شما به راحتی می توانید لباس هایتان را بر روی آن پهن کنید.
جهت آشنایی با انواع بند رخت، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
بند رخت هتلی: این نوع بند رخت از بندهای مخصوص استیل ساخته شده است که می توان در هنگام استفاده آن را باز کرد و پس از اتمام کار دوباره آن را جمع نمود. این بند رخت ها معمولا به دیوار نصب می شوند و کارکرد بسیار آسانی دارند.
بند رخت ایستاده: این نمونه ها همان طور که از نامشان پیداست به صورت ایستاده هستند و دارای سه تکه می باشند که دو تکه کناری به صورت تاشو به آن متصل شده و  در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرد.
بند رخت سقفی: این مدل از چند گیره و یک قلاب که به سقف متصل می شود تشکیل شده است و برای خشک کردن انواع لباس ها مناسب می باشد.
بند رخت کشویی: طراحی این مدل به گونه ای است که دارای چندین رشته بند رخت می باشد که قابلیت جمع شدن و تنظیم طول بند را دارند از همین رو برای استفاده در فضاهای کوچک و آپارتمان ها بسیار مناسب هستند.
بند رخت ریلی: این مدل قابلیت باز شدن و جمع شدن دارد و نسبت به نمونه های دیگر جای بیشتری برای پهن کردن لباس ها در اختیار افراد می گذارد. بند رخت ریلی به دو صورت ایستاده و دیواری تولید می شود و در خانه و بالکن قابلیت استفاده را دارد.

توزیع کنندگان انواع بند رخت ارزان

توزیع کنندگان انواع بند رخت ارزان برای اینکه محصولات خود را به قیمت عالی به دست مشتریان خود برسانند، روشی را جهت خرید و فروش در نظر گرفته اند که در آن ارتباط مستقیم با کاربران داشته باشند و با حذف تمامی عوامل و واسطه ها، خرید مقرون به صرفه ای را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.
توزیع این محصولات از طریق وب سایت حاضر صورت می گیرد و تمامی مدل ها و نمونه ها با ذکر مشخصات و قیمت در سایت درج می گردد تا خریدار بتواند بر اساس کاربرد و بودجه خود، انتخاب شایسته ای داشته باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید