مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بند رخت استیل ارزان درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بند رخت استیلبند رخت ارزان درب کارخانه
قیمت بند رخت

چرا قیمت بند رخت استیل افزایش داشته است؟ در این شرایط اقتصادی نابسامان آیا به صرفه است که برای تهیه بند رخت ارزان به صورت عمده به درب کارخانه مراجعه کنیم یا از پخش های معتبر خرید کنیم؟ این ها سوالاتی هستند که بسیاری از فعالان حوزه مصنوعات فلزی و لوازم خانگی با آن درگیر بوده اند. در این نوشته تا جای ممکن به این سوالات خواهیم پرداخت و در انتها یک نتیجه گیری کلی می کنیم.

خرید بند رخت آپارتمانی

این روزها با شرایطی مواجه هستیم که اصناف مجبور هستند به جای قیمت مصرف کننده روی کالا قیمت درب کارخانه را روی کالا درج کنند. با این که بسیاری از محصولات در صنف لوازم خانگی از شمول این قانون خارج هستند اما قطعا این قوانین خلق الساعه در همه جا تاثیر گذار هستند. 

چند وقت پیش شاهد بودیم که نوسان های خیلی زیادی در زمینه قیمت مواد اولیه کارخانه های بند رخت استیل پیش آمده بود که همین امر دلیل ایجاد سردرگمی زیادی در بازار شد. می توان امیدوار بود که با تلاش دولت هر چه سریعتر این نوسان ها پایان یابد.

قیمت بند رخت استیل

از آن جایی که بدون دانستن دقیق قیمت بند رخت استیل احتمال کلاهبرداری زیاد است بهتر است در ابتدا در این زمینه مواردی را گوشزد کنیم تا زمینه ساز دردسرهای بعدی نشود.

اولین مورد آن که بسیاری از افراد تازه کار فرق بین بند رخت استیل و بند رخت آهنی رنگ استاتیک را نمی دانند و همه را به یک اسم می شناسند. بند رخت استیل در واقع از فولاد ضد زنگ نگیر ساخته شده که عیار آن با اعداد شناخته می شود و با یک سرچ ساده در اینترنت می تواند انواع آن را پیدا کنید مثلا استیل 302.

مدل جدید بند رخت

اما در مقابل اکثر بند رخت هایی که در بازار یافت می شود آهنی بوده که با یک پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده و شبیه استیل از کار در می آید. برحسب کیفیت رنگ استفاده شده در این مدل ممکن است براق یا کدر باشد.

این دو مدل را اگر کنار هم بگذارید خیلی راحت می توانید تفاوت آن ها را متوجه شوید. اما برای کسی که اولین بار باشد که آن را دست میگیرد اگر در مقایسه با هم نباشد و هر کدام را جدا ببیند ممکن است متوجه استیل نبودن مدل دوم نشود.

بند رخت میداس

قیمت بند رخت استیل به نسبت مدل آهنی ارزان نیست و حدودا دو برابر قیمت دارد. اما مزیت آن این است که در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است و می تواند سالیان سال برای مشتری کار کند. در مقابل قیمت بند رخت آهنی استاتیک حدودا نصف استیل است اما اگر به خوبی و باکیفیت رنگ نشود در مقابل رطوبت بسیار حساس است و دچار زنگ زدگی می شود. اگر کیفیت رنگ خوب باشد و به خوبی هم نگهداری شود و در معرض رطوبت نباشد ممکن است تا 3-4 سال کار کند.

با توجه به موارد فوق تصمیم گیری برای فروشندگان بسیار راحت تر شده است.

اگر مشتری ها جنس باکیفیت و بادوام می خواهند بند رخت استیل گزینه مناسبی است و اگر مایل به گزینه مقرون به صرفه تر هستند آهنی مناسب است

نکته دیگر این است که تشخیص این دو مورد از هم چگونه صورت میگیرد؟ این کار خیلی ساده است کافی است با آهنربا امتحان شود. اگر استیل اصل باشد نباید به آهنربا بچسبد.

خرید بند رخت آکاردئونی

جالب است بدانید که در زمان نگارش این مقاله قیمت حدودی یک کیلو لوله آهنی 32000 تومان و قیمت حدودی یک کیلو لوله استیل تقریبا 75000 تومان است.

بند رخت ارزان درب کارخانه

بسیاری از خرده فروشان هستند که مایل به خرید بند رخت ارزان از درب کارخانه هستند اما آشنایی زیادی با این فرایند ندارند و در نگاه اول ممکن است این امر برای آن ها پیچیده به نظر برسد. اما اگر بخواهیم روراست باشیم به زحمتش می ارزد که برای یافتن قیمت ارزان تر یک بار به درب کارخانه مراجعه شود.

زیرا خیلی از پخش ها و پلاسکو ها که در شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند همواره از تعدادی واسطه از تهران خرید می کنند که این امر باعث می شود قیمت بند رخت برای آن ها گرانتر از خرید مستقیم باشد

زیرا قطعا واسطه ها هم در این بین با افزودن درصدی سود خود را در نظر می گیرند.

بعضی از افراد فاصله زیادی با مراکز شهرهای صنعتی مانند تهران دارند آیا برای آن ها هم راه حلی هست؟

بله البته که راه حلی هست. در زمانی زندگی می کنیم که تکنولوژی بیش از هر زمان دیگر در تار و پود زندگی ما تنیده شده است. بسیاری از کارخانه داران بزرگ بند رخت را می توانید تنها با چند ثانیه جست و جو در موتور گوگل پیدا کنید و خیلی راحت انواع مدل ها را درخواست کنید. معمولا می توانید چند روز بعد سفارشتان را با باربری ها در محل زندگی خود تحویل بگیرید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید