مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

محل فروش بند رخت هتلی مدل تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد بند رخت را بدانیدقیمت عرضه بند رخت هتلی

محل فروش بند رخت هتلی مدل تاشو باید در مکانی پرتردد باشد تا بتوان مشتریان زیادی را جذب کرد، علاوه بر این یک مکان فروش مناسب باید انواع و اندازه های متنوع محصول را عرضه کند تا کاملا مطابق با انواع سلیقه ها باشد. بند رخت همان طور که از نامش پیداست وسیله ای می باشد که برای پهن کردن لباس ها استفاده می شود.

 

صفر تا صد بند رخت را بدانید

بند درخت که به آن رخت آویز هم می گویند از دو جنس فلزی یا پلاستیکی ساخته شده است و دارای میله های (پلاستیکی یا فلزی ) می باشد که لباس ها روی آن ها انداخته می شوند. این محصولات وزن سبکی دارند و به راحتی می توان آن ها را جا به جا است و این باعث شده در مواقعی که باران می آید بتوانیم به راحتی آن ها را به داخل منزل بیاوریم تا لباس ها خیس نشوند و در اندازه های متنوعی تولید می شوند و می توان در حیاط منزل، بالکن، حتی گوشه ای از منزل آن ها را گذاشت و لباس ها را روی آن ها پهن کرد امروزه با افزایش آپارتمان نشینی این بند رخت ها علاقمندان زیادی پیدا کرده اند.

انواع نمونه های این نوع محصولات باعث شده افراد مطابق با بودجه و سلیقه خود بند رخت ها را تهیه کنند که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • بند رخت تاشو : این مدل همان طور که از نامش پیداست قابلیت تا شدن را دارد و ما می توانیم در مواقعی که به آن نیاز نداریم بند رخت را تا کنیم و در گوشه ای قرار دهیم.
  • بند رخت فلزی: این مدل بسیار محکم و مقاوم است و فلز آن ضد زنگ می باشد.
  • بند رخت آلومینیومی : دارای جنس آلومینیوم است و اندازه مناسبی دارد و بهترین گزینه برای آپارتمان ها و منازل کوچک می باشد.
  • بند رخت سقفی: همان طور که از نامش مشخص است به سقف آویزان می شود و بیشتر برای پهن کردن لباس های کودک، لباس زیر و جوراب استفاده می شود و جنس آن از استیل می باشد.

قیمت عرضه بند رخت هتلی

قیمت عرضه بند رخت هتلی بسته به تورم و تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد اما با توجه به نوع مدل، جنس، طول و اندازه بند رخت، نوع خرید، تغییر نرخ مواد اولیه و… متفاوت می باشد.در هنگام خرید این نوع کالا ها باید به گزینه های زیر توجه کرد:

  • به نوع بند رخت توجه کنید.
  • جنس آن ها را در نظر بگیرید برای این منظور می توانید از استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم استفاده کنید.
  • اگر منزل شما کوچک است باید مدل های سقفی یا دیواری را انتخاب کنید ولی اگر منزل شما بزرگ است مدل های ایستاده را انتخاب کنید.
  • بند رختی را تهیه کنید که باکیفیت و سبک باشد تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید.
علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید