مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان بند رخت تاشو اپارتمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بند رخت تاشوتهیه بهترین انواع بند رخت تاشو اپارتمانی

بند رخت تاشو اپارتمانی یکی از وسایل کاربردی زندگی های امروزی است. با توجه به محدود شدن محیط های زندگی، تولید کنندگان لوازم منزل، انواع مختلفی از رخت آویز های تاشو را طراحی کرده‌اند تا کمترین فضا را اشغال کرده و در عین حال بیشترین بهره‌وری را داشته باشند. تولید این محصولات با استفاده از موادی چون فولاد، استیل، پلاستیک، چوب و طناب است. طراحی های مدرن و کارا و استفاده از مواد اولیه مرغوب، شعار تولید کنندگان این محصول است.

 

همه چیز درباره بند رخت تاشو

 

تغییر شیوه های زندگی و خو کردن به زندگی در آپارتمان ها نمی تواند خاطرات مان را از یادمان ببرد؛ لباس شستن مادران مان و پهن کردن آن ها روی بند های لباس در حیاط های بزرگ؛ بازی بچه ها بین لباس ها و ملحفه های خیس و آب چکان؛ سر و صدای مادران و دعواهای سر زبانی آن ها. اما تغییر سبک ساخت و ساز ها به گونه ای شده که آن حیاط بزرگ و دلباز را به بالکن و تراس های نقلی تبدیل کرده است. بسیاری از خانه ها هم از داشتن همین بالکن های نقلی محروم هستند.

هر محدودیتی، ابتکاری و ابداعی به همراه می‌آورد؛ بند رخت تاشو یا همان رخت آویز های آپارتمانی، از ابداعات زندگی آپارتمانی است. این محصولات که حالا در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند را نمی توان از زندگی در آپارتمان حذف کرد. این محصولات تاشو هستند که بعد از باز شدن، فضای بیشتری برای پهن کردن البسه مختلف فراهم می کنند. با توجه به خیس و نم دار بودن لباس، این محصولات باید از فلز ضد زنگ باشند. رخت آویز های چوبی یا پلاستیکی هم هستند که استحکام فلز را ندارند و در صورت آویختن لباس های سنگین، خم شده و احتمال شکستگی دارند. بند رخت های تاشو را می توان در حمام، بالکن، روی سقف، روی شوفاژ و در فضای اتاق استفاده کرد. در صورت خیس بودن و چکیدن آب از لباس باید رخت آویز را در حمام یا بالکن قرار داد و یا ظرفی در زیر رخت آویز قرار داد.

از جمله ویژگی های رخت آویز که در هنگام خرید باید بدان دقت کرد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • جنس رخت آویز، که فولادی، استیل، چوبی و پلاستیکی است. رخت آویز باید ضد زنگ باشد. رخت آویز چوبی لایه ای چون رزین روی آن را پوشانده است تا آب درون چوب نفوذ نکند.
  • محیط مورد استفاده رخت آویز، در محیط های کوچک باید از محصولات کوچکتر استفاده کرد.
  • بازو ها و رابط های رخت آویز در گذر زمان نباید پوسته پوسته شده و خم شوند.
  • اندازه بازو ها یا فضای پهن کردن لباس، بسیار مهم است. با توجه به طراحی و مدل بند رخت تاشو این فضا متغیر است.
  • جنس رابط ها و پیچ ها نیز باید از استیل و ماده ای ضد زنگ و محکم باشد.
  • پس از تاشدن جای کمی گرفته و وزن کمی نیز داشته باشد.

تهیه بهترین انواع بند رخت تاشو اپارتمانی

 

بند رخت ارزان، رخت آویز هایی در اندازه های کوچک هستند که بیشتر برای استفاده در اماکن اقامت موقتی مانند هتل ها و مهمانپذیر ها استفاده می سوند. بند رخت هتلی نمونه ای از این مدل رخت‌آویز هاست.

برای تهیه انواع بند رخت تاشو آپارتمانی می توانید به این سایت مراجعه کنید. انواع بند رخت تاشو با کیفیت متناسب با محیط انواع آپارتمان ها در این سایت قابل مشاهده و خرید است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید