مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع میز اتو به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

7 مدل میز اتو با کیفیت برای انواع فضاهاتوزیع کنندگان مستقیم میز اتو عمده

یکی از مهمترین بخش های نظافت لباس، پس از شستشو و تمیز کردن آن، اتو کشیدن است، زیرا تنها در این صورت است که چین و چروک های لباسها از بین رفته و دوباره زیبایی و جذابیت خود را به دست می آورند. برای انجام این کار به غیر از یک اتوی استاندارد و عالی، نیاز به میز اتو هم وجود دارد. شما می توانید از طریق مراکز عرضه این محصولات، بهترین و عالی ترین میز اتو عمده را با قیمت مناسب تهیه کنید.

عرضه انواع میز اتو به صورت عمده

7 مدل میز اتو با کیفیت برای انواع فضاها

7 مدل میز اتو با کیفیت برای انواع فضاها در زمان های نه چندان دور که اتو اختراع شده و مردم استفاده از آن را آغاز کرده بودند، میزهای مخصوص اتو به صورت کاملاً ساده و ابتدایی طراحی می شدند، اما در حال حاضر شاهد انواع مختلفی از این میزها هستیم که هر کدام کارایی خاص خود را دارا بوده و برای انواع فضاها مناسب می باشند.

در این قسمت شما را با 7 مدل از این میزهای اتو با کیفیت آشنا می کنیم:

  1. میز اتو بزرگ: این میز همانگونه که از نام آن پیداست، دارای ابعاد و اندازه بزرگی بوده و از آن به جز اتوی لباس ها، می توان برای اتو کردن ملحفه و پرده نیز استفاده نمود.
  2. میز اتو نشسته: این مدل میز یکی از انواع قدیمی میز اتو در کشورمان است که دارای پایه های کوتاه می باشد و باید نشسته امر اتو کشی را انجام داد.
  3. میز اتو تاشو: اگر به دنبال یک میز اتو کم جا می گردید، این میز کاملاً مناسب شماست. علاوه بر اینکه یک جایگاه مخصوص برای قرار دادن اتو بر روی آن نیز وجود دارد.
  4. میز اتو کمد دار: این میز جذاب و بی نظیر، دارای یک کمد کوچک نیز می باشد که شما می توانید چرخ خیاطی و سایر لوازم خود را در آن قرار دهید.
  5. میز اتو کم جا: برای طراحی این میز از پارچه های متنوع و زیبا استفاده شده است. همچنین در آن یک کمد و کشو برای قرار دادن لوازم اضافی وجود دارد.
  6. میز اتو پریزدار: همانگونه که از نام این میز پیداست دارای یک پریز برق است و مخصوص اتوهایی طراحی شده است که دارای سیم کوچک هستند و اتو کشی با آنها کمی سخت می باشد.
  7. میز اتو دارای لبه نگهدارند: این میز دارای یک میله نگهدارنده اتو است که سطح رویه آن با استفاده از پلاستیک، فوم و پارچه طراحی شده است.

توزیع کنندگان مستقیم میز اتو عمده

توزیع کنندگان مستقیم میز اتو عمده اگر شما نیز بر روی لباس های خود حساسیت ویژه ای دارید و دوست دارید آنها همیشه شیک و اتو کشیده باشند، می توانید با مراجعه به توزیع کنندگان مستقیم میز اتو (که سایت اینترنتی ما نیز یکی از آنهاست) این محصول عالی و بی نظیر را تهیه کرده و همواره استایل شیک و باوقار خود را حفظ نمایید.
این میزها با استفاده از متریال های بسیار باکیفیت و مستحکم ساخته شده اند و با گذر زمان در ساختار آنها هیچگونه تغییری به وجود نمی آید و می توان توسط آنها به بهترین شکل ممکن لباس ها را اتوکشی نمود و از آنها استفاده کرد.
همچنین ساختار آنها به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در زمان عدم استفاده، آنها را در یک گوشه قرار داده و این امر برای کسانی که دارای فضاهای کوچک هستند از اهمیت فراوانی برخوردار است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید