مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم رخت پهن کن تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی خواندنی درباره رخت پهن کنبررسی بازار داخلی رخت پهن کن تاشو

برای خشک کردن لباس های خود در هوای گرم و خشک از رخت پهن کن تاشو به جای خشک کن استفاده کنید و در هزینه و انرژی پس انداز کنید. لباس ها پس از خشک شدن در هوای تازه بوی خوبی می گیرید! دز این مدت زمان، “شما نیز کمی ورزش می کنید!”

عرضه مستقیم رخت پهن کن تاشو

نکاتی خواندنی درباره رخت پهن کن

نکاتی خواندنی درباره رخت پهن کن

شما ممکن است به خوبی با رخت پهن کن آشنا باشید تا از لباس خود مراقبت کنید، اما در اینجا چند نکته دیگر برای روزهایی که از لباسشویی استفاده میکنید آورده شده است.

هنگامی که نکات ما را برای تمیز کردن لباس های خود همراه با استفاده از رخت پهن کن می خوانید، لباس بیشتری می پوشید!

لباسهای کثیف خود را مرتب کنید.

قبل از استفاده از رخت پهن کن و حتی قبل از شروع چرخه شستشو، هر چه لباس ها را مرتب کنید، لباس هایتان تازه تر می شود. لباسهای خیلی کثیف یا گل آلود را از تکه های کمی آلوده و پارچه های سنگین یا ساینده مانند جین جدا کنید. برای شستن جین، داخل آن را برگردانید، با یک چرخه ملایم در آب سرد بشویید و برای جلوگیری از محو شدن، با یک رخت پهن کن خشک کنید.

مواد شوینده را مستقیماً روی لباسهای خود قرار ندهید.

باور کنید یا نه، یک روش درست و غلط برای بارگیری ماشین لباسشویی وجود دارد. برای داشتن بهترین گردش مواد شوینده برای به دست آوردن لباس های تمیزتر، ابتدا لباس های شسته نشده را داخل آن قرار دهید، سپس آب اضافه کنید و در آخر صابون اضافه کنید. با این حال، اگر از سفید کننده استفاده می کنید، ابتدا آب، سپس لباس و سپس صابون اضافه کنید.

از خشک کن خودکار استفاده نکنید.

اگر وقت دارید که از رخت پهن کن ما استفاده کنید، این کار را انجام دهید! نه تنها با استفاده نکردن از خشک کن ، در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید بلکه بند لباس تاشو ملایم تر است و باعث می شود لباس های کش دار مانند شلوار یوگا شکل خود را حفظ کند.اگر باید سریع خشک شوند، آنها را در خشک کن گذاشته، سپس بلافاصله آنها را روی یک رخت پهن کن جمع کرده یا آویزان کنید تا از ایجاد چروک جلوگیری کند.

بررسی بازار داخلی رخت پهن کن تاشو

بررسی بازار داخلی رخت پهن کن تاشو از مزایای رخت پهن کن فلزی ضد آب بودن و تمیز بودن آن است (می توانید کپک اجتناب ناپذیر را پاک کنید).به دلیل اینکه از جنس فلز است، در برابر کشش مقاوم بوده و ارزان است.مجموعه ما یکی از تولید کنندگان رخت پهن کن ارزان میباشد که با کیفیت بالای محصولات خود، از لباس های شما در برابر چروک، خراشیدگی و سایر آسیب ها محافظت میکند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید